iRobots [PET OWNER OFFICIAL PROMISE]
- Danmark service.witt.dk/service/da/
- Sverige service.witt.dk/service/se/
- Finland service.witt.dk/service/fi/
- Norge service.witt.dk/service/nb/
- Island Kontakt butikken hvor roboten er kjøpt
- Færøerne Kontakt butikken hvor roboten er kjøpt
Når du kontakter iRobot, bes du angi serienummer samt laste opp bilder av den tilsmussede roboten og det originale kjøpsbeviset fra iRobot eller en autorisert iRobot-forhandler som viser kjøpsdatoen samt øvrige detaljer om produktet. Witts kundeservice vil kunne gi deg råd i prosessen med å fremsette dette kravet. Ethvert krav i henhold til dette løftet er betinget av at du gir oss beskjed om hendelsen innen rimelig tid etter at du får kjennskap til det og senest innen utløpet av løfteperioden. Hvis et krav mottas innen løfteperioden, og det viser seg at produktet ikke har oppfylt løftet, skal vi etter eget valg: (a) bytte produktet mot et produkt som er nytt eller som er fremstilt av nye eller brukbare deler som kan repareres, eller som fungerer tilsvarende som det originale produktet, eller (b) bytte ut produktet med et produkt som er en ny og oppgradert modell med tilsvarende eller oppgradert funksjon sammenlignet med det originale produktet. Et erstatningsprodukt er din eneste kompensasjon under dette løfte. Så vidt gjeldende lover tillater det, vil løfteperioden ikke bli forlenget eller fornyet eller på annen måte påvirket på grunn av etterfølgende bytting, videresalg, reparasjon eller utskifting av produktet. Erstatningsprodukter mottatt som følge av et krav fremsatt i henhold til dette løftet innen løfteperioden vil imidlertid være berettiget til løftet i resten av den opprinnelige løfteperioden eller i nitti (90) dager fra utskiftingsdatoen, avhengig av hva som er lengst. Erstatningsprodukter vil bli returnert til deg så raskt som mulig. Alle deler av produktet som vi erstatter, blir vår eiendom.